Avreagering1

Posted: torsdag 2 oktober, 2008 by Tarald in Avreagering
Tags: , , , ,

– Jeg tok altså brødkniven. Tenkte at jeg bare skjære dem rett av. Jeg tok det høyre først, fordi jeg regna med at det ville være det vanskeligste. Det var det sikker også. Jeg kom ikke halvveis gjennom en gang før jeg ikke kunne se hvor jeg skar for alt blodet.

– Kan du være så snill å oppgi adressen?

– Som sagt så blødde det voldsomt. Og jeg blei svimmel.

– Hvor befinner du deg?

– Heldigvis gjorde jeg det på badet, siden det er lettere å vaske. Det er virkelig veldig mye blod her.

– Du må gi meg adressen din så vi kan sende en ambulanse og hjelpe deg.

– Vil dere hjelpe meg? Helt sikkert.

– Det er det vi er her for.

– Dere er ikke redd for å få GID-klinikken og Helsetilsynet på nakken da?

– Nå er jeg ikke helt med?

– Det er ikke lov å fjerne bryster i Norge. Man må ha rett diagnose. Fostre derimot, som kan bli barn, dem fjerner man. Er det logikk i det?

– Vi kan ikke gjøre annet enn å stoppe blødninga. Kan du nå si meg hvor du er?

– Så dere vil ikke fjerne dem?

– Nei, det kan vi ikke.

– Ok. Det var verdt et forsøk. Takk for praten.

Kommentarer

Legg igjen en kommentar

