Billedkunstner?

Posted: tirsdag 21 mai, 2013 by Tarald in Billedkunst
Stikkord: , , , , , , , , ,

I fjor debuterte jeg som amatørkunstner under Skeive Kunstneres utstilling i Pride park under Skeive Dager med en liten dings. I løpet av året har jeg jobba mer med akrylmaling og assemblage (collage i 3D, små installasjoner). I år skal jeg stille ut både på Røa bibliotek (1. juni-30.juli) og i Pride park.

Jeg har også laga meg en kunst-blogg. Foreløpig er de fleste bildene der passordbeskytta, men jeg fjerner passordet etter utstillingene.

Kommentarer
  1. annebloggen sier:

    Så spennende! Lykke til!

Legg igjen en kommentar

