Makramé

Posted: lørdag 6 oktober, 2012 by Tarald in Ukategorisert
Tags: , , ,

Jeg liker ikke å følge oppskrifter, men foretrekker å improvisere når jeg lager ting. Det er nok derfor (og fordi jeg ikke er så fryktelig praktisk anlagt) at resultatene ikke alltid blir like bra. Nå har jeg makramert litt, er endelig ferdig og tenkte jeg skulle vise fram resultata:

Armbånd jeg laga til dattra mi. Hun synes det er fint, og det er hovedsaken.

Ampel til potteplante

Jeg fant ei veldig bra side med masse oppskrifter (for dem som liker det) og en stor oversikt over ulike knuter man kan bruke.

Legg igjen en kommentar

