2011 til vurdering

Posted: søndag 1 januar, 2012 by Tarald in Ukategorisert

Da var 2011 endelig over. Bortsett fra 22/7 kommer dette året til å gå i min glemmebok ganske fort, og det vil ikke være noe stort tap. Måtte 2012 bli betydelig bedre! Fra 2011 tar jeg likevel med meg:

  • Gode venner (noen nye og noen bedre siden forrige årsskifte)
  • Dyra mine
  • Diverse manus, mer eller mindre ferdige (flest av de sistnevnte)
  • Tro på egne evner
  • En grei familie

Jeg har bestemt meg for å avpasse nyttårsforsettene etter mitt generelle energinivå, og har derfor bare ett nyttårsforsett: Å fullføre ungdomsromanen og få den utgitt (eller i det minste antatt.

Her er utdrag fra bloggstatistiskken for året som var (og heldigvis aldri kommer tilbake):

Here’s an excerpt:

The concert hall at the Syndey Opera House holds 2,700 people. This blog was viewed about 31 000 times in 2011. If it were a concert at Sydney Opera House, it would take about 11 sold-out performances for that many people to see it.

Click here to see the complete report.

Kommentarer
  1. annebloggen sier:

    Ønsker deg alt godt for 2012! Gleder meg til boka!

Legg igjen en kommentar

