Snegledikt

Posted: torsdag 15 september, 2011 by Tarald in Framandkar, Snegler
Tags: , , ,

Jeg kom over noen haiku-dikt av den japanske haiku-mesteren Issa:

little snail
inch by inch, climb
Mount Fuji!

 

the spring breeze
whistles through…
pond snail shells

Snegleinteressen min har også resultert i noen dikt. Her er fire dikt fra Framandkar (Tiden, 2008):

Pennen over papiret
snirklar seg i snigelskrift
let etter seg
skinande
slim

 

Under tunge steinar
ord eg ikkje kunne lyfte
kryp snigelen fram
med skal så tynt
som luft
som meg
framfor deg

 

Eg har sniglar i hendene
mjuke kroppar med egg og sperm
i eitt skal
slik eg har to kjønn i kraniet
eitt for fortid
eitt for framtid

 

I ei verd der to kjønn
får plass i eitt sniglehus
krølla saman i spiral
kryp eg ut og vert hann

 

Kommentarer
  1. annebloggen sier:

    Fine dikt 🙂 Jeg klarer ikke helt å sette meg inn i det med sneglene, men heller kjæledyr enn kjeledyr i hvertfall 😉

    Jeg har laget ferdig bildet med diktet, men skal ramme det inn og fotografere det på veggen, og så skal du få se.

    Går det bra med bøkene?

  2. Isa Elin Kristiansen sier:

    🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌!!!!!!!!!!!!!!

Legg igjen en kommentar

