Skriveplan for sommeren

Posted: onsdag 1 juni, 2011 by Tarald in Barnebok, Krim, Skriving
Tags: , , , , , , , ,

Da er jeg tilbake på et godt skrivespor igjen etter et par veldig hyggelige møter med redaktøren min, Mattis Øybø. Han fortjener en egen bloggpost, men det får bli en annen gang. Han har et skarpt blikk for hva som kan bli god litteratur, uansett sjanger. Samtidig klarer han å inspirere mnår det trengs.

Sommerens skriveplan ser slik ut:

Juni

  • Skrive dikt til neste års diktsamling
  • Se hva jeg får gjort med barneboka

Juli

  • Skrive krim
  • Se hva jeg må gjøre med ungdomsromanen

Forhåpentligvis dukker det ikke opp flere skriveprosjekter før tidligst i desember, så jeg får litt fred til å fullføre alt jeg har satt i gang.

Kommentarer
  1. annebloggen sier:

    Jeg følger spent med. Jeg har ikke vært på biblioteket og spurt etter bøkene dine enda, men jeg har lest «smakebitene» du har gjort tilgjengelig. Diktene gjør inntrykk fordi du klarer akkurat det jeg respekterer mest hos en forfatter/lyriker: Å kunne uttrykke store, tanker med små setninger. Diktene gjør noe av det samme med meg som musikk jeg er glad i ; de får tærne til å krølle seg.

    Lykke til med prosjektene!

Legg igjen en kommentar

