Overfladisk: Dressjakker

Posted: lørdag 5 mars, 2011 by Tarald in Diverse favoritter
Tags: , , , , , , ,

Jeg elsker dressjakker! Nesten hver gang jeg stikker innom Fretex (som oftest for å finne noe veldig nyttig og kjedelig) kommer jeg ut igjen med en «ny» dressjakke. Går jeg på salg, finner jeg stort sett bare dressjakker jeg vil ha. Egentlig liker jeg dem ekstravagante og spesielle, men sånne er sjeldne.

Denne dressen, men spesielt jakka, befinner seg vel ganske nær toppen av ønskelista mi. Jeg liker breie jakkeslag og dobbelspente dressjakker, til tross for at det visstnok ikke kler små, feite menn som meg. Et raskt lite søk på nettet gjør det helt klart at jeg må bevege meg østover for å finne dresser jeg liker. Indiske dresser passer visst smaken min best. Her kunne jeg tenkt meg å gå amok. Skal jeg skylde på Bollywood-filmene jeg så med venninna mi på barneskolen?

Generelt syns jeg at klær for menn er altfor kjedelige. Hvorfor skal pynt, farger og glitter bare være for damer?

Legg igjen en kommentar

