Hva skal jeg gjøre nå da?

Posted: tirsdag 8 februar, 2011 by Tarald in Skriving, Ungdomsroman
Tags: , ,

I går kveld fullførte jeg førsteutkastet til ungdomsroman og sendte det ut til test-leserne mine. Nå skal jeg ikke røre manuset før jeg får tilbakemelding. Det skal få liegge og godgjøre seg, sånn at når jeg tar det fram igjen hopper alle feila opp fra papiret og jeg skjønner hva jeg må gjøre.

Men hva skal jeg gjøre nå da? Jo, jeg skal skrive noen dikt, kanskje lese litt og prøve å få orden på alt det som har blitt satt på vent mens jeg skreiv. Det er ikke lett å glemme manuset som ligger der og som jeg veit er fullt av mangler og forbedringspotensiale.

Kommentarer
  1. Isar sier:

    Skriv dikt om det og vente på svar fra testleserne, følelsene involvert i det, og hvordan det er å forbedre på noe man allerede har skrevet ned🙂

Legg igjen en kommentar

