Søkeord: hormonspiral

Posted: lørdag 22 januar, 2011 by Tarald in Blogging

En del folk havner på bloggen min etter å ha googla «hormonspiral». Jeg føler derfor at jeg har en plikt til å poste en liten oppdatering:

Hormonspiralen er nå endelig ute. (Dessverre fulgte ikke livmor og eggstokker med ut, så jeg går fortsatt rundt med disse anakronismene i kroppen.) Jeg fikk lokalbedøvelse i livmortappen (eller deromkring) fordi jeg føler meg dårlig når noen graver så langt inni der. Det var en bra løsning som anbefales.

Til alle som lurer på om hormonspiral er en bra ting, kan jeg opplyse at det var det for meg.

Legg igjen en kommentar

