2011 – året som skal bli!

Posted: mandag 20 desember, 2010 by Tarald in reverb10
Tags: , , , ,

Sånn på tampen av 2010 er det grunn til forsiktig optimisme i møte med 2011.

Det utredes nå et alternativ til Rikshospitalets seksjon for transseksualisme (ja, G.I.D.-klinikken har skifta navn, dysfunksjonen er stabil), noe jeg og flere med meg har store forhåpninger til.

Jeg er godt i gang med flere prosjekter og håper å kunne utgi ei bok i 2011 også. Jeg har ingen andre planer enn å fortsette å skrive, i litt høyere tempo og flere sjangre. Året som kommer vil forhåpentligvis bringe mindre økonomisk usikkerhet enn jeg noen gang har opplevd. Det er på tide å bli voksen eller godta egen tilkortkommenhet og gjøre det beste utav det.

Kommentarer
  1. Elin sier:

    ALt godt for deg i 2011, håper det blir et bedre år for deg enn hva 2010 var!

Legg igjen en kommentar

