Lanseringsfest? Hjelp!

Posted: lørdag 6 mars, 2010 by Tarald in Annonseringer, Frikar, Litteratur, Trans
Tags: , , , ,

Vil jeg ha en lanseringsfest?

Sist bodde jeg i Tromsø og hadde ingen problemer med å finne et lokale som kunne stille med mikrofon og plass. Det ble en veldig hyggelig kveld med gode venner. Så det frister til gjentakelse.

Men…

Det er ikke lenge til 25. mars og jeg vet ikke hvor jeg skulle hatt festen. Det ideelle er en liten kafe eller bar. Hvis jeg skal ha lanseringsfest er det på høy tid å kontakte aktuelle utesteder. Så jeg spør, ærede bloglesere: Er det noen av dere som har kontakter?

Jeg vil også gjøre litt mer utav det enn sist og håper venner og bekjente kan stille opp med musikk, opplesning og underholdning. Det skal ikke bare hendle om meg, men være en mulighet for flere å vise hva vi kan, enten man er publisert eller ikke. Og hvis jeg kunne brukt den til å samle penger til operasjon i Thailand ville det vært supert. I såfall trenger jeg flere ideer enn jeg har.

Så hva synes dere? Skal jeg ha lanseringsfest?

Kommentarer
  1. Elin sier:

    Akulle gjerne, men det blir nok litt langt å reise.

  2. Anonym sier:

    Kjempefint tiltak! Tente spesielt på det at lanseringsfesten er tenkt å være en mulighet for flere å vise hva de kan, også upubliserte.
    skulle vært fint å vise hva jeg kan, lei av alle refusjonene og lei av alle middelmådige som liksom skal være lovende fordi de er under 30 og har master i journalistikk… For jeg veit om svært mange som virkelig KAN skrive, som har talent så det holder, som har sin egen stemme, men som aldri blir antatt fordi de er hjemmeværende eller lagersjauere av yrke… puh! Og poesi blir altfor stemoderlig behandlet. Det er en viktig sjanger om en velger å gi diktet en sjanse. Så dette vil jeg uansett være med på!

  3. Marit Grøntveit sier:

    Kjempeide! Regner med at 25. ikke er i påska, så da kommer jeg😉 Kan både tenke på ideer/bidrag og forhøre meg litt

Legg igjen en kommentar

