Forfatter-oppdatering

Posted: mandag 6 april, 2009 by Tarald in Annonseringer, Litteratur, Skriving
Tags: , , , , ,

Framandkar solgte 1384 eksemplarer i fjor, hvorav 1000 gikk tiil innkjøpsordninga. Resultatet er 18 000 kr i royalties som kommer omtrent når skatten skal betales.

Jeg er tildelt et diversestipend på kr. 30 000 fra Statens Kunstnerstipend. Hurra!

Jeg har fått negative svar fra nesten alle forlaga jeg sendte barneboka til.

I anledning Cupidos 25-årsjubileum har de samla de beste novellene. Det blir bokbad på Litteraturhuset 22.april. Jeg deltar med novella «Mellom blokkene».

Hvis noen har tips til hvordan jeg kan få ut barneboka mi eller mine samlede erotiske noveller er det bare å gi beskjed!

Ellers er jeg kanskje i gang med ny diktsamling.

Kommentarer
  1. HPL sier:

    Grattis med de 30 000,-!! Og 384 solgte eks, (+ 1000 k-fond) er ikke det veldig bra for en diktsamling, da?

    Når det gjelder å få gitt ut barnebok kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. Er like overrasket hver gang forlaget vil ha noe av det jeg skriver.😉

  2. Irene Larsen sier:

    Gratulerer med diversestipend!
    Fikk et jeg også, men du slo meg med noen tusen kroner😉

    Irene

Legg igjen en kommentar

