Barnebok sendt

Posted: fredag 20 februar, 2009 by Tarald in Litteratur, Skriving
Tags: , , ,

I dag sendte jeg barnebok-manuset til fire forlag. Jeg er veldig glad i Tiden, forlaget som ga ut diktsamlinga mi, men de utgir ikke barnebøker. Det føles litt som å begynne på begynnelsen igjen. Det skal sies at jeg  sikkert kunne bedt om mer hjelp fra dem, men jeg trives med å ha mest mulig kontroll selv.

Håpet er at ett av de fire forlagene skal se potensialet og koble meg med en illustratør jeg kan samarbeide med videre. Jeg føler meg nemlig langt fra ferdig med Pappa Pernille og Paul.

Hvis ingen av de fire vil ha den, får jeg se på evt. tilbakemeldinger, kanskje skrive om og sende tilbake, eller sende til andre aktuelle forlag. Jeg har det jo heldigvis med å ikke gi meg så lett.

Kommentarer
  1. HPL sier:

    Lykke til, Tarald.🙂

  2. Avil sier:

    Dette går sjølvsagt bra, Tarald. Kan hende får du avslag og konsulentuttaler som du kan bruke til noko, men uansett ender det med bok. Banna bein.

    Ellers er eg heilt enig i at snøen i Oslo er heilt rar. Ein annan veldig eksotisk ting er isen ute på fjorden. Som vestlending var det rått å sjå den daude, grå flata og innsjå at det utanfor ein antatt travel hamneby ligg is på sjøen.

  3. Gabriel sier:

    Jeg skal lese boka di når den kommer ut

Legg igjen en kommentar

