Tarald x 6

Posted: onsdag 26 november, 2008 by Tarald in Blogging

Jeg ble tagget av Virrvarr

Reglene:
1. Du må linke til den bloggen som tagget deg
2. Lag en liste med seks (u)interessante ting om deg selv
3. Tagg fem andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres blogg

Seks (u)interessante ting om meg:

  1. Jeg har aldri hatt fast fulltidsjobb.
  2. Jeg har skifta navn to ganger; første gangen både fornavn og etternavn, andre gangen fornavn.
  3. Jeg klarer ikke å begynne på bøker som er mye omtalt. Det tok fem år fra Trist som faen kom ut til jeg syntes jeg kunne lese den. Kall det en tvangstanke.
  4. Da jeg var liten ville jeg bli naturforsker, havforsker eller forfatter. Det er det jeg husker, men det var sikkert mye anna jeg også ville bli.
  5. Det finnes enkelte ting jeg ikke klarer å spise fordi smaken eller konsistensen gir meg brekninger; f.eks. blomkålsuppe, brokkoli, det minste eggeskall i en omelett og oliven.
  6. Jeg hadde ikke sex før jeg var 18 år, og tror fortsatt det var bra. Det var også bra at jeg da kom i gang.

Jeg tagger John Trygve, Maren og Hilde

Legg igjen en kommentar

