Rapport fra jobbhelvetet

Posted: onsdag 3 september, 2008 by Tarald in Blogging, Politikk
Tags: , ,

Fullt så ille er det ikke. Men ille nok. Jeg forstår ikke hvordan folk kan overleve måned på måned på denne måten, langt mindre et helt liv. Opp klokka fem, i seng klokka ni. Null tid for meg selv, null tid til å gjøre ting jeg liker, som å blogge og skrive. Etter ei og ei halv uke kjenner jeg sjelen svinne hen og etterlate meg som et tomt skall.

Og jeg innser at dette ikke er noen bra jobbsøknad. Jeg tror likevel at jeg ville føle det annerledes hvis jeg fikk brukt utdanninga mi i jobben. Men som tilkallingsvikar i barnehage og barneskole er det bare å glemme. Dessuten kommer det på toppen av en del uheldige omstendigheter i livet ellers. Dette blir ingen bra måned, men fram til midten av august var dette det beste året i mitt liv, så jeg bør ikke klage.

Legg igjen en kommentar

