Musikk jeg hører på

Posted: onsdag 23 juli, 2008 by Tarald in Diverse favoritter, homsesaker, Musikk
Tags: , , ,

Jeg har blitt utfordra av Kjellemann:

Lag en liste over fem sanger du hører på, som du liker akkurat nå. Uansett sjanger, det må bare være musikk du liker akkurat nå. Utfordre fem nye på det samme.

  • Årets EuroPride-låt: BwO feat. Army Of Lovers – The Bells Of Freedom

Selvsagt syns jeg band-navnet Bodies Without Organs er genialt. Låten er ikke helt min greie, men hører med til oppvarminga mi foran EuroPride i Stockholm.

  • Johnny Cash – Boy Named Sue

Verdens mest kjente låt om en transmann (selv om den nok ikke var ment sånn)

  • The Communards – Disenchanted

Fantastisk låt og tekst!

  • Patti Smith – Rock ‘n Roll Nigger

Jeg var på konsert med henne her i Tromsø under Buktafestivalen forrige uke. Helt fantastisk!

  • The Cliks- Oh Yeah

Syns transmannen som er vokalist er kjekk og synger bra. De har også den beste versjonen av «Cry me a river» jeg har hørt. Anbefales!

Jeg utfordrer

Punkfairy
Trollhare
Johnny Scharonne
Hilde (minste-søstra mi)
Kjetil (min eminente svoger)

Noen av dem som ikke nådde opp:

Madonna – Jump (Confessions Tour DVD)

Skikkelig sommerlåt.

Jimmy Somerville – You make me feel (mighty real)

Også en veldig bra låt, men det var bare plass til en Jimmy Somerville-låt på lista mi

Kommentarer
  1. […] Posted on July 24, 2008 by punkfairy Tarald challenged me, he wants me to make a list of my current (five) favorite songs (and yes people I […]

Legg igjen en kommentar

