Litteraturfestivalen på Lillehammer

Posted: tirsdag 3 juni, 2008 by Tarald in Litteratur
Tags: , , ,

På tide med en liten rapport her. Jeg var der fra tirsdag til fredag, hovedsakelig på forfatterseminaret på Nansenskolen. Programmet var interessant, men det morsomste var å bli kjent med nye mennesker, og bedre kjent med dem jeg kjenner fra før. Jeg hadde mange spennende samtaler med vidt forskjellige folk og fikk mange rosende ord for dikta mine og mitt konsise innlegg under debatten om forfatterutdanningene (og den nye tatoveringa). Seminarprogrammet lærte meg mye om den kulturelle skolesekken som jeg håper å få bruk for seinere. Og så drakk jeg en del vin.

Det var en fin, men slitsom tur. Jeg er vant til å ha mye tid for meg selv og det ble det lite av. Derfor var det litt godt å dra hjem, selv om festivalen var langt fra slutt. Neste år skal jeg sikkert på debutant-seminaret. Gleder meg!

Kommentarer
  1. Elin sier:

    *sjenert* Tror faktisk jeg så deg der, på festivalen. Kommer en rapport i bloggen min om festivalen etterhvert også… Men ting tar som kjent tid.😉

Legg igjen en kommentar

