Ny regnjakke

Posted: mandag 26 mai, 2008 by Tarald in homsesaker, Trans
Tags: , , ,

Det er gøy med spontankjøp så lenge man har råd til det. Jeg la tilfeldigvis merke til at de hadde salg i en butikk i byen i dag, og stakk innom for å se om de hadde noe jeg mangler. Og der hang den; den perfekte regnjakken!

Jeg hater regnjakker. De er kjipe både i farge og form og får meg til å se helt idiotisk ut. Det er veldig vanskelig å opprettholde stilen med regnjakke.

Ikke dermed sagt at denne hadde farger jeg elsker. Svart og grått er bare kjedelig og vekker ingen sterke emosjoner i meg. Formen var riktignok bedre enn de fleste andre regnjakker jeg har sett, men ikke genial.

Men over hele jakken var det trykka følgende to tekster:

Pain is temporary
Pride is forever

og

We’r not ordinary

Altså helt perfekt til meg. Det er nesten så jeg er lei for at sola skinner. Jeg har aldri før kjøpt en regnjakke jeg gleder meg til å bruke.

Legg igjen en kommentar

