Dagene forsvinner

Posted: torsdag 8 mai, 2008 by Tarald in Blogging

De siste dagene har jeg nesten bare vært hjemme og dilla med datamaskinen. Det gjenspeiles bl.a. i antall innlegg på bloggen. Samtidig har jeg mye jeg egentlig heller burde gjort: Husarbeid, skriving, lesing m.m. I dag hadde jeg virkelig tenkt å ta med noen guppy-hanner og en seilfinnemolly til akvariebutikken for å selge/bytte dem i nye fordi de er for aggressive mot guppy-hunnene.

Men jeg sitter altså fortsatt her i sofaen og legger diktopplesninger inn på SoundClick. Det virker som et veldig bra nettsted. Etter hvert kommer jeg nok til å bruke det til evt. videoer også. Jeg skulle egentlig bare finne et sted hvor jeg kunne legge ut intervjuet med Kanal 24, men ver ikke fornøyd med MySpace.

I morra skal jeg skjerpe meg! Jeg lover!

Legg igjen en kommentar

