Utmeldingsbrevet til LFTS

Posted: mandag 28 april, 2008 by Tarald in frigjøring, Psykiatri, Trans
Tags: , , , , , , , ,

Tenkte jeg skulle poste selve utmeldingsbrevet mitt her. Det føles utrolig bra å være ute!

Jeg melder meg med dette ut av deres organisasjon, LFTS, siden jeg er uenig politisk og ideologisk, og dessuten er lei av å gang på gang bli stempla som transperson. Jeg opplever det som at lederen, med resten av styret i ryggen, ønsker å definere meg som ikke tilhørende deres gruppe og dermed noe jeg ikke er.

Etter hva jeg leser på forum rundt omkring er det også flere av medlemmene som prøver å påstå at jeg ikke er mann. Det virker mest fornuftig på meg å slutte å ha noe å gjøre med mennesker som ikke respekterer meg, spesielt siden de som gjør det er så mange flere. Forøvrig har jeg ingenting imot transpersoner og skulle nesten ønske jeg var en så jeg slapp hele LFTS-GID-klinikken-mafiaen.

For ikke å bli bitter skal jeg nå tenke på transkjønna jeg kjenner som ikke er slik LFTS vil ha dem og ikke er enige med dem. Og de begynner å bli en del.

Kommentarer
  1. Britt sier:

    Jeg har ingen tilknytning til LFTS men tror det er bra for dem å bli kvitt en kverulant som deg.

    Men for all del, lykke til med livet ditt.

  2. […] kommentarer Å komme hjem fra Eu… på Hvem er redd for Ira Hara…Britt på Utmeldingsbrevet til LFTSStig på Hvem er redd for Ira Hara…Ida på “Mamma er mann” -…B. […]

Legg igjen en kommentar

