Etter Oslo

Posted: søndag 27 april, 2008 by Tarald in Litteratur, Religion, Skriving, Trans
Tags: , ,

Nå kommer det mange poster med opplevelser fra Oslo. Men aller først vil jeg fortelle hva som venta meg i postkassen da jeg kom hjem nå i kveld.

Det hender jeg tar litt av på amazon. Det skjer gjerne når jeg mangler intellektuell føde for et bestemt emne som opptar meg akkurat da. Denne gangen har det altså resultert i bl.a. følgende titler: Lavender Blue – How to write and sell gay men’s erotica, How to write killer fiction – The funhouse of mystery and the roller coaster of suspense og ikke minst Transgendered Theology, Ministry and communities of faith. Masse bra lesestoff som jeg gleder meg til å få tid til…

I tillegg var der en ny innkalling til GID-klinikken. Kan jeg denne gangen håpe at de har kommet til en konklusjon? 19.mai vil jeg få svar på det spørsmålet. I mellomtida vil jeg forhåpentligvis få tilsendt journalen min.

Legg igjen en kommentar

