Der stod den

Posted: tirsdag 22 april, 2008 by Tarald in Annonseringer, Litteratur, Skriving
Tags: , , ,

Rett foran meg i bokhandelen med forsida fram så alle kunne se den. Det vil si alle som gikk forbi lyrikkhylla. Ja, jeg mener Framandkar. Jeg har jo tidligere bedt dere om å rapportere når dere ser den i en bokhandel, og vil oppmuntre enda flere til å legge inn en kommentar hvis dere ser den. Og nå har jeg altså sett den selv, med mine egne øyne, i bokhandelen på universitetet, Akademisk Kvarter.

Legg igjen en kommentar

