Diktsamlinga er antatt!

Posted: fredag 16 november, 2007 by Tarald in Framandkar, Reprise
Tags: ,

Endelig! I dag snakka jeg med redaktøren i Tiden forlag. «Har du lyst til å gi ut bok», var det første han spurte om. Jeg kom rett fra vake i Domkirka og kjente at den uvirkelige følelsen tiltok etter hvert som han prata om utgivelse i april, layout og foto til coveret. Men det var virkelig, det er endelig sant! Jeg skal få gi ut bok! Framandkar planlegges utgitt i april neste år, om bare 5 måneder! Jeg er så glad!
I morra kveld skal jeg feire med vennene mine. Det er ikke bare jeg som har venta på dette, selv om jeg naturlig nok har venta mest og lengst.
Det har vært en fantastisk dag. Jeg må være verdens lykkeligste. Selvsagt er ikke alle aspekter av livet mitt perfekt, men akkurat nå betyr ingen av problemene noe, de virker som bagateller.

Legg igjen en kommentar

