Summer time

Posted: fredag 13 juli, 2007 by Tarald in Ukategorisert

Somaren gjev også høve til å konstatere at andre menn og har puppar, om enn ikkje av min storleik. Her om dagen kommenterte dottera mi om ein vilt framand mann at han hadde tatt vekk puppene. Høgt og tydeleg på butikken. Korpå eg svara at han nok aldri hadde hatt pupper, heldiggrisen. Gav ei litt meir seriøs forklaring på tomannshand etterpå så klart.

I dag var det ei frå ein annan avdeling i barnehagen som tok imot dottera mi på morgonen, og ho omtalte meg som pappa. Eg vart så overvelda og forfjamsa at eg ikkje fekk sagt noko på det. Eg burde nok det, men eg var ute av døra før det heilt gjekk opp for meg.

Legg igjen en kommentar

