Jeg elsker Marit Victoria Wulff Andreassen!

Posted: torsdag 19 april, 2007 by Tarald in Billedkunst, Reprise, Trans
Tags: ,
image18
Dette er min absolutte favoritt. Bildet heter «Morning Glory».  Jeg elsker det! At noen kan tegne så det virkelig stikker i innvollene av gjenkjennelse er helt utrolig. Så vakkert og så vondt.

Og en god nr. 2:
image20
«First meeting»

Sånn skulle jeg tegna hvis jeg kunne tegne. Bra at noen kan tegne det for meg, så kan jeg konsentrere meg om det jeg kan; å skrive.

Hun tegner også sånt som dette:

Hun finnes på myspace

Legg igjen en kommentar

