Konfirmant-time

Posted: fredag 16 mars, 2007 by Tarald in frigjøring, Religion, Reprise, Trans
Tags: , , ,

Ja, i går var jeg på konfirmantundervisning. Nei, jeg har ikke tenkt å konfirmere meg en gang til. Derimot var jeg invitert som fjortissenes intervjuobjekt. Det gikk veldig bra, selv om enkelte spørsmål er litt ubehagelige. Men jeg svarer jo på det meste og truer med å sende spørsmålet i retur. Jeg klarer nok ikke helt å sette grensa mellom det private og det jeg kan svare på. Mange ting som andre ville anse som helt ok, blir for private for meg, men jeg svarer likevel fordi ingen kan skjønne at det kan være noe problem. Så når jeg får spørsmål som mange ville anse som for private har jeg allerede overskredet mine egne grenser og har ingen igjen. Men det gjør meg ikke så mye, foreløpig i alle fall. Og så fikk jeg virkelig drevet litt folkeopplysning, og det føltes godt.

Legg igjen en kommentar

