Årsmøte i Nordnorsk Forfatterlag

Posted: fredag 16 mars, 2007 by Tarald in frigjøring, Litteratur, Reprise, Trans
Tags: , , , ,

Det var altså forrige helg. Fredagen var det middag og opplesning på Barometeret. På kort varsel steppa jeg inn som konferansier. Det gikk faktisk ganske så bra. Jeg var ganske nervøs, siden mange der ikke hadde sett meg siden årsmøtet i fjor, som var aller siste gang jeg gikk i skjørt. Men det gikk veldig bra og jeg fikk masse positive tilbakemeldinger.

Lørdagen var det uformell fest med obligatorisk allsang av «Kor e hammaren, Edvard» og gitarspilling. Morsomt med så ulike folk samla. Selvsagt ble det en del diskusjoner om kulturpolitikk. Jeg hadde det som plommen i egget. Jeg fikk også høre at det merkes at jeg er mer sosial og åpen – mer meg selv rett og slett. Godt at andre også legger merke til det.

Legg igjen en kommentar

