Min første tatovering

Posted: onsdag 26 juli, 2006 by Tarald in Bilder, Reprise, Trans
Tags: , , , ,

I dag fikk jeg min aller første tattovering! Har jo tenkt på det i ti år, hvis ikke mer, men nå trengte jeg en manndomsprøve og en overgangsrite. Det gjorde vondt, men ikke så veldig. Jeg verken hylte eller grein og satt helt i ro. Flink gutt! Tror ikke jeg kommer til å dekke kroppen med blekk, men som markering var det en veldig fin ting å gjøre. Har litt lyst til å markere min litterære debut på samme måte. Vi får se.

Og det gjorde jeg.

Legg igjen en kommentar

