Konsulentuttalelse og opplesning

Posted: onsdag 12 juli, 2006 by Tarald in Litteratur, Reprise, Skriving

Jeg har fått min første konsulentuttalelse! Overveldende positiv faktisk. Riktignok vil de ikke forplikte seg til utgivelse nå (og det skjønner jeg godt), men oppfordrer meg til å sende inn en omarbeida og kortere versjon senere.
Nå venter jeg på to forlag og regner nesten med at jeg får konsulentuttalelse fra dem også. Men likevel kjempespent!.
Har hatt opplesning på Ragr 24. juni. Kjempegøy selv om det ikke var så mye folk. Gode tilbakemeldinger. Føltes supert å lese opp første gang som Tarald. Ragr vil gjerne ha en collage av noen av dikta mine på veggen. Jeg får se. Har alliert meg med J.
Etter at jeg fikk konsulentuttalelsen har jeg jobba en del med dikta og det ser lovende ut.

Legg igjen en kommentar

