Fine minner

Posted: torsdag 19 januar, 2006 by Tarald in Min fortelling, Reprise, Trans
Tags: , ,

En gang på bussen satt jeg og slappa av og så ut som jeg sov, med ansiktet mot bussvinduet. Det var ikke så mange ledige seter, men ett av dem var ved siden av meg. Så kom det noen jenter på bussen og jeg hørte en av dem si til den andre: «Sett deg ved siden av han gutten som sover». Det er mange år siden, men jeg klarte ikke å la være å smile.

Jeg viste ei novelle jeg hadde skrevet til en homofil kompis og han sa «du må ha vært homse i ditt forrige liv». Da ble jeg veldig, veldig glad.

Jeg oppdaga for noen år siden at jeg har ca 3-4 mørke hår på brystkassa, mellom puppene. Jeg liker de håra og nå har jeg for lengst slutta å nappe dem ut.

En fyr jeg har et slags intimt forhold til (som ikke vet noenting om denne siden ved meg) sa en gang at jeg tenker som en gutt. Da smilte jeg bredt og tenkte at han skulle bare visst.

Legg igjen en kommentar

